Saturday 8 October 2011

Happy-happy-day withmyfamily.. ^_^

Assalamualaikum w.b.t
Apa khabar? ekeke
lama dah x update blog nieyh..dah bersawang dah..letih aku nak mengemas balik..apakan daya..sebab aku mala nak update entri bnyk2..huhu..
ok..main story untuk entri hari ni ialah aku nak cerita yang aku baru je balik dari kenduri kahwin hakak sedara aku. Adeh..letih gilaxx wey..walaupun letih tapi kenduri dy gempak gi2..so aku nak tunjuklah sikit gambar hasil drpda penangkapan aku yang ala-ala 'boleh la' 2 kat korang..
Amacam?? Nak tengok ke?? ok..Jom skrol ke bawah
p/s: skrol sampai habis ye..n leave ur coment la..jgn la jd silent reader ye..ak nk jgk la tau comment2 korang..Chekedaut!!!


ha..ni pelamin dye..besar kan?? cost pelamin ni lbh 3k jugak la..cantik kan?? tema warna purple..


ni pulak bilik pengantin..semuanya warna purple+putih..agak cantik ble d'padankan..:)



ok..ni la pengantinnya..sebrnaqnya bnyk lg..cuma ak ni mls upload..lama sgt..ak jenis kurng sabaq..huhu


Yang ni pulak kaum kerabat aku. dari kiri mak,KakTun,Cik Nor,Kak Liza & anak2,Mak Long,Kak Shila,Mak Anjang. Yang kat atas 2 anak sedara..ni bru cket..x campoq lg yg len..perasan x dlm gambaq ni ad     orang yg dok sembunyik2..ce kome cr..hehe


hehe..peace no war


pengantin lelaki..:))


erk..kembar siam ke ap ni..my anak sedara..ahaks


bunga telur..purple kan??? ekeke


lampu yg b'cahaya..cantik je,,sape la yg edit gmbr ni(angkt bakul sndri..haha)

 
bunga telur lagi...waaaa

 anak sedara lg..Nadia n...ak lpe la nme bdk kecik 2..haha

 comel kan??

 
Keluarga pengantin Perempuan

 
fotogenik..hehe comel la isya..:))

 
Mak Dara..ekeke

 posing peace la..Hanim & mak sedaranya..:))

 peewitttt..aweks+pakwess..hak3


:))


si tembam Asyraf n si hyperactive Hairi..:))

Haih..2 sajela entri ak kali ni.insya'Allah bila aku ad masa t'luang ak buat entri bru..seriously ak ckp yg ak ad family yg bahagia..i'm proud 2 b one of this big family's member..:))



No comments:

Post a Comment